پرتقال من

بودنت هنوز مثل بارونه

تازه و خنک و ناز و آرومه

 

حتا الان از پشت این دیوار

که ساختن تا دوستت نداشته باشم

 

اتل و متل ، بهار بیرونه

مرغابی تو باغش می‌خونه

باغ من سرده

همه‌ی گلاش پژمرده دونه دونه

 

بارون بارونه   بارون بارونه

بارون بارونه   بارون بارونه

 

دلم تنگه پرتقال من

گلپر سبز قلب زار من

منو ببخش از برای تو

هر چی که بخوای می‌یارم

 

اتل و متل نازنین دل

زندگی خوب و مهربونه

عطر و بوش همین غم و شادیه

کوچیک و بزرگ مونه

 

آهای زمونه آهای زمونه!

این گردونه تو کی داره می‌چرخونه؟

 

بودنت هنوز مثل بارونه

مثل قدیما پاک و روونه

از پشت این دیوار بی‌رحمی که بین مونه

 

هاچین و واچین عسل شیرین

قصه مون هنوز ناتمومه

از اینجا به بعد کی میدونه که

چی سرنوشتمونه؟

 

بارون بارونه بارون بارونه

بارون بارونه بارون بارونه

 

 

  • sevil ...
خیلی خوب بود 
میسی عشقم :)
:)
:)
:)
آهنگ خیلیییییییییی خوبه دانلود کردم
teshekkurs:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هندوانه

انان که فانوسشان را بر پشت میبرند
سایه هایشان پیش پایشان می افتد
Designed By Erfan Powered by Bayan