یک روز زیبا

امروز روز خیلی خوبیه جای بعضی بچه های بیانی خالی
ولی یه شکایت دارم اخه دوست عزیزم توکه داری میای وبم چرا نظر نمیدی
لایک نمیکنی ؟؟
میخواستم یه پست خوب و طولانی بزارم پشیمون شدم حالا بعد از این میزام
البته اگه وقت داشتم
از حال شما چه خبر؟
عالی عالی

راستی من دلم نارین و بهار رو میخواد

پ.ن:
از خوش حالی چرت نوشتم


  • sevil ...
شنبه ۹ مرداد ۹۵ , ۲۳:۰۲ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
عخی...
مارو قابل نمیدونین خخ
:)
((:به به کودوم بهارو میخوای حالا ؟؟؟
دلم برات یه ذره شده بود عزیزم
سلام عزیز
خوبی؟؟؟
آره واقعا منم اعصایبم داغون میشه میبینم میان ولی میرن هیچیم نمیگن :/
آخ که منم دلم واسشون تنگ شده😢😢😢
سلام!
سرزنده باشید همیشه!
چیزی از پست نفهمیدم! ولی خوب است بهار را خواستن! حال چه بهار طبیعی چه بهار انسانی!
سلامت باشید و خوب!
به سلامتى
موفق باشى
ایشالا همیشه خوش حال باشی :)
:)
تنهاوب تونیس
وب منم بازدیدکنندهاش اومده پایین
:(
خسته ایم. خسته :)
:)))
واقعا جاشون خالیه...
yes
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هندوانه

انان که فانوسشان را بر پشت میبرند
سایه هایشان پیش پایشان می افتد
Designed By Erfan Powered by Bayan